Kruhový trénink je vysokointenzivní intvervalové cvičení, při kterém se na stanovištích procvičí celé tělo. Každých 45 sekund měníte stanoviště. Za 1 trénink se „kruháč“ projede 2x. Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se po sobě vždy procvičovala jiná partie. Název kruhový trénink je odvozen z rozpoložení jednotlivých stanovišť, kde jsou všechny cviky uspořádány do kruhu. Na každém stanovišti cvičíte jiné cviky. Kardio a silový trénink v jednom. Střídáte aerobní aktivity při kterých spalujete tuky s cviky pro zpevnění a zformování postavy.

Jednoduše řečeno kruhový trénink je vhodný pro všechny.

Co získáš? Kondiční kruhový trénink je král v hubnutí. Vysoká intenzita díky zapojení celého těla od ramen až po lýtka ti zaručí, že se nepřestaneš ani na minutu potit. Rozhýbeš celé tělo pestrou paletou cviků na nohy, ruce, záda, core, ale i ruce. Také si vyzkoušíš cviky, které rozvíjí dynamiku, rychlost a výbušnost. Právě dynamické cviky zatěžují úplně jiné druhy svalových vláken (rychlá) než klasické silové cviky. Tím napomáhají k zeštíhlení svalů. S vysokou intenzitou souvisí i rozvoj kondice, která půjde nahoru rychleji než bys čekal. Jak vidíš, kruháč je pro tělo prospěšný v mnoha ohledech, to stojí za vyzkoušení ne?